onsdag 25 maj 2016

Från CAS till utsmyckat!

Hej!

Hos En Liten Butik har vi Crazy birds tema den här veckan. Mina kort kan du se imorgon torsdag den 26/5.
Förra veckan var temat CAS ( Clean and simple) och jag gjorde det här kortet.

At En Liten Butik we have a Crazy Birds theme going on and my cards will be shown tomorrow  the 26 of May. Last week we had a CAS theme and I made this card.


I helgen satt jag och gjorde massor av studentkort och ett blev så här. Sån skillnad på kort men jag gillar båda stilarna.

This weekend I made a lot of graduation cards and one of them looks like this. A bit different from the CAS style but I like both styles.




Till det första kortet använde jag die och mönstrat papper från Lawn Fawn .
For the first card I used a die and pappers from Lawn Fawn.

På de undre bilderna använde jag mönstrat papper från Maja Design, Grattis die från Roxstamps.
For my second card I used papers from Maja Design and a Grattis die from Roxstamps.

Ha en bra dag! Have a good day!

Inga kommentarer: