torsdag 13 maj 2010

Tänk om det där är jag

Idag är inte min dag allt har gått fel. Som exempel kan nämnas att jag glömde plånboken när jag skulle handla, körde fel väg hem, m.m. Hoppas imorgon blir en bättre dag för då kommer svärmor och svärfar.

Hoppas jag hinner städa imorgon för det hann jag inte idag när jag fick åka fram och tillbaka till affären:)



Läste ut en ungdomsbok idag som heter "Tänk om det där är jag" av Johanna Lindbäck . Jag har tyckt om hennes andra två böcker "En liten chock" och "Min typ brorsa" och jag tyckte om den här också, speciellt slutet. jag både skrattade och grät när jag läste den här boken. Läste precis på adlibris att hon kommer ut med en ny bok snart som heter "Saker som aldrig händer". Den måste jag läsa!



Nu måste jag börja läsa nästa bokcirkel bok så att jag hinner tills nästa träff i början av juni, se rutan till höger vad det är.

Inga kommentarer: