onsdag 29 juni 2011

Pysselkvällen inställd:(

Skulle åkt iväg och scrappat ikväll men det blev inställt pga sjukdom och inte min den här gången. Skulle ha använt min fina nya väska scrapväska som har hjul, som jag köpte igår. Insåg nämligen att jag inte orkar bära alla mina saker som jag tar med mig när jag åker bort och scrappar. Det var 45 % rabatt på den så jag gjorde ett fynd!
 Försöker scrappa själv i min ensamhet (man och barn har åkt bort) men det går inte så bra i värmen. Känner mig seg i huvudet. Jag håller på med en layout till Mollys scrapbookings sommartävling. Man ska inspireras av Molly Mus. Jag tycker det blev ok men jag velar om jag ska pynta den mer eller inte. Har också insett att min stil är den enkla för jag glömmer bort att använda alla mina fina saker.

Inga kommentarer: