måndag 27 juni 2011

Tips på sidor

Jag har köpt några färdiga kit hos Mollys scrapbooking och jag tycker det är bra för då får man saker man inte skulle köpt annars plus att jag försökt att bara använda kitet när jag skapar för att få mig själv att våga och lära mig mer.
Igår när jag surfa runt på nätet hittade jag en sida till som säljer färdiga kit, nämligen littleyellowhousekits. Trots namnet är de från Sverige. Jag har inte hunnit prova dem än men de verkar bra. Är det nån som läser detta som har provat dem?
Sen hittade jag en bra sida som gör livet lättare nämligen http://varfannsscraputmaningen.blogspot.com/. Det är en sida som en tjej gjort för oss som inte kommer ihåg saker:) Jättebra sida om man som jag tycker om att tävla och använda sig av skisser.
Sen vill jag tipsa om en bra scrapbookingaffär i England som skickar gratis till Sverige, http://www.joannasheen.com/
Eftersom kronan är så stark nu mot pundet så får man mer för sina pengar där. Har skickat efter massor av saker från henne bl.a. mina Promarkers.
Jag ska åka till England snart och hälsa på släkten där men har insett att det inte är nån idé att köpa så mycket scrapbookingsaker där för det är billigare att skicka dem hit än att betala övervikt på planet:)

Inga kommentarer: