fredag 30 december 2011

Två nästan likadana kort

Igår kväll var jag iväg och scrappade hos en kompis och då gjorde jag en LO och två kort i samma stuk som jag visade i förra inlägget. Blev precis inbjuden av en kompis att fira nyår med dem så nu slipper vi fira ensamma:)
Har också hunnit med att titta på en film idag, Something Borrowed som jag tyckte var bra. Läste boken för några år sedan och den gillade jag och det finns även en fortsättning som heter Something Blue som jag också läst.

Last night I was away scrapping at a friend's and I made two cards and a layout. The cards are the same kind as I did before.
Just got a call from a friend that invitied us for New Years:) Also watched the movie Something Borrowed today, it was good. I read the book a couple of years ago and I liked it so much that I bought and reda the second book called Something Blue.

Inga kommentarer: