söndag 1 januari 2012

Snöig LO

Jag har skrivit ut foton idag och tänkte fortsätta med mina december layouter i det mindre formatet. Jag kan inte säga att jag älskar att göra Lo's i det här formatet men det går ju snabbare och när man ska göra en för varje dag i december så vill man ju att det inte ska ta allt för lång tid. När jag surfade runt för att få lite inspiration så hittade jag den här utmaningen. Hos Malin eller http://scrapsofmalwa.blogspot.com/2012/01/bloggparty.html skulle man lifta en av hennes top 11 layouter. Malin har gjort massor av fina layouter men när jag såg nummer 3, den med stockrosorna visste jag precis vilket foto jag skulle använda och hur den skulle se ut ungefär.

I needed inspiration for my December layouts so I found this challenge, http://scrapsofmalwa.blogspot.com/2012/01/bloggparty.html. I chose to do a lift of Malin's third LO, that one with the flowers.

2 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Superläcker! Och jag håller med: det syns verkligen vilken av layouterna du liftat. :) Tack för att du gav dig på min utmaning.

pernilla 40 sa...

sååååååååå läckert cissi,vart ju kanonbra