tisdag 9 oktober 2012

Mini album med tags

Svenk Scrapbooking fyllde sex år i helgen och firar det med en cybercrop den här veckan. Jag gav mig i kast med att göra ett minialbum som skulle bestå av tags eller vara ett tillbehör i albumet. Jag använde mig av papper från Prima och eftersom de var så vackra i sig så dekorerade jag inget. Albumet består av fyra sidor som jag gjort som ett kort jag brukar göra ibland. På varje sida finns det två tags och på fyra tags har jag stämplat en sött citat på engelska på baksidan. Stämplarna kommer från LOTV. Det var massor av vackra citat på pappret så jag fortsatte att använda mig av det temat. På de andra tagsen tänkte jag sätta foton och eventuellt foton på baksidan av varje sida. Här kommer lite bilder.

Svensk Scrapbooking celebrated six years last weekend and to celbrate that they have a cybercrop this week. I made an mini album that contains a lot of tags. On the back of four of them I have stamped a nice little message. Then on the tags I will later put some cute photos of my cute girls and their  cute cousin. The stamps comes from LOTV and the patterned paper from Prima.








Inga kommentarer: