onsdag 10 oktober 2012

SS födelsedags crop

Mitt andra bidrag till Svensk Scrapbookings födelsedags crop blev en LO. Den här utmaningen var lite klurig. Så här skrev de om utmaningen.
"Till det här projektet skall ni skapa en LO innehållande något på varje bokstav i alfabetet. Projektet ska innehålla, totalt med cardstock, bilder och dekorationer, 25 attribut. Undantaget är bokstäverna Q, W, X och Z." För att riktigt stöka till det får projektet bara innehålla en sak på varje bokstav.

Jag tror jag lyckades rätt så bra att få det se ut som en helhet, det enda jag kanske misslyckades med var att jag hade två foton fast jag räknade det som en utklippt bild på ynglingar/yankees.

Jag hade följande saker med på min LO. Akrylfärg, Brev, Cardstock, Dime, Etta, Foto, Glitter lim, Hjärta, Isblå stjärna, Journaling, Kamera, Ljusblå pärla, Mönsterpapper, Nyckel, Orange tag, Pil, Rhinestone, Stencil, Titel, Uggla, Washitejp, Yankess/ynglingar, Åtta, Äpple och Öljett.

 Inser att jag skrivit fel årtal, ska vara 1994:)


 En dime.
 Glitterlim runt fotot.

Inga kommentarer: