onsdag 5 december 2012

Christmas tags

Jag blev inspirerad av May Flaum att göra några jultags med distresser och stämplar. Hon har en camp just nu där hon visar upp olika vackra saker man kan göra till jul. Sen såg jag samma dag nästan  att Scrapdraken har en adventstävling där man ska göra tags med glitter på. Jag sprejade på perfect pearls som jag blandat med vatten så att de skulle glittra och sen hade jag på stickles/glitterlim på två av mina tags.

I was inspired by May Flaum to do some Christmas tags and use distress stains. But I used distress pads and then I sprayed them with water mixed with perfect pearls. Then I used some different Christmas stamps. I also so a challenge in which you had to make Christmas tags with glitter on it so I am entering the two first tags in that challenge at Scrapdraken.


 On the red tag I used stamps from October Afternoon and on the green a stamp set from Prima.
Here you can see how the effect from the perfect pearls.

Inga kommentarer: