onsdag 5 december 2012

DD dag 5:Drömma

AOS ord för idag är drömma. När jag tog kort på vår bil när det snöade som värst idag kom jag på precis vad min betydelse av drömma är idag. Det är att jag drömma om att använda bilen imorgon. För idag körde jag fast först i morse efter jag varit på vårdcentralen och sen på vår egen uppfart. Sen kom min äldsta tjej hem och hade feber så vi stannar definitivt hemma imorgon. Lillstumpan somnade i soffan så hon kanske inte mår så bra hon heller ( det går massor av smittor på dagis just nu).

AOS word for today is dreams. And today it has snowed a lot here and combined with the wind it has not been a good weather to drive a car in. I got stuck twice today with the car and the second and last time was in our own driveway. Since I don't have the strenght to shovel snow I couldn't use it any more today. So my dream for today is to use the car. My oldest daughter came home with a fever so we are definitely staying home tomorrow.


2 kommentarer:

Päivi sa...

Vilken fantastisk "dagbok" du får när detta blir klart! Härlig sida på ordet Drömma!

Marie sa...

Fin bild som är så rolig att bevara.
Tycker sidan är ren och snygg med massor av fokus på texten.
Gillar den skarpt!