torsdag 6 december 2012

Ljuskort

Creativica har en tävling nu i december där man ska göra nåt med ljus och jul. Jag gjorde en egen ljuskorts vikning förra året, så jag tänkte jag skulle försöka mig på den i år med. Tyvärr hittade jag bara halva beskrivningen och fick modifiera den lite. Sen när jag äntligen fått ihop en ask att ha ljus i tyckte jag den var för liten för kortet. Så jag vek en till. Stordåd av mig igår!
Stämplarna kommer från Bildmålarna.

Creativica has a challenge now in December to do something whith candles and christmas. I made a similiar card last year but I could only find half of the description on how I did it so I had to play it by ear. When  I had done the first box I thought it was to small for my card so I did another one. The stamps comes from Bildmålarna.

 The back of the card.
 Inside the card.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du är med och tävlar hos Creativica, TACK för ditt bidrag :-) Hälsningar Kada