måndag 28 januari 2013

Slalom stjärnan

Scrapgalen har ju öppnat i ny regi och deras första tävling pågår just nu. Ulrika har gjort en skiss man ska skapa efter och jag älskar hennes skisser eftersom de passar min stil ( om jag nu har nån) så bra. Kortet är på min pappa när han var ung och jag har använt mig av mitt Noel Mignon kit.

Scrapgalen has reopened and they have their first challenge, a sketch challenge now. The photo is of my dad when he was younger and I have used my December kit from Noel Mignon.

Here is the sketch.


And here is my take on the sketch.

2 kommentarer:

Siv sa...

Vilken snygg layout. Gillar verkligen ringen med bling på.
Kram

Ulrika sa...

Vad snygg layout du gjort! jättefint med skidorna och de andra dekorationerna!
Tak för att du är med och tävlar hos oss på Scrapgalen!