torsdag 31 januari 2013

Ella, ett litet smycke!

Kom hem från sjukhuset igår efter min månatliga dos av hjärtstärkande medicin som jag får intravenöst i 24 timmar på sjukhuset. Var jätte scrappsugen, men också väldigt trött så igår blev det inget scrappat. Idag är jag ändå mer förkyld och täppt i näsan än igår och hade egentligen ingen ork att sitta ner och scrappa heller men jag gjorde det ändå. Det blev en layout som jag kunde ha gjort när jag började med den här hobbyn förutom att det tog mycket längre tid idag att välja papper som matchade. Satt nog längre och försökte hitta ett grönt papper än vad det tog att göra layouten. Valde ett grönt papper från K-design till slut. Fotona på Ella är tagna på våren 2006 tror jag med dåtidens mobilkamera, men det är ändå inte så dåliga foton. Själva fotot på layouten är då i sämre skick, gick inte att få bra ljus.

Jag har i alla fall liftat en layout som ser ut så här. Den är gjord av Sanna och det är Pappersbitens tävling den här månaden.

ForstaDoppet

Min LO blev så här och man kan ju se att jag inspirerats av den med tre foton, samma form på det högra pappret, och dekorationer på tre olika ställen.


Fick några blommor i vinst av Scrap-Perra som jag embossade med koppar och clear pulver.

1 kommentar:

Titti sa...

Ta hand om dig och krya på dig. Din Lo är så fin. Stora kramar från Titti :-)