söndag 24 februari 2013

FB utmaning och ATC kort

Min FB utmaning idag går ut på att göra ATC kort. Andra gången i mitt liv som jag gör några och idag var mitt enda krav att man skulle använda minst en stämpel och glitter i nån form. Jag hoppas att nån i utmaningen vill byta så att man kan få nåt annat fint kort. Jag har använt en stämpel från Dear Lizzy och en text stämpel från K-design. Jag vände på kortet för att texten skulle få plats så det fick bli en liggande burk. Tycker orden passar så bra.

I have my own challenge today on FB and it's all about ATC cards. It is the second time I do any and my prompt today was to use at least one stamp and glitter in some form. I started to emboss some chipboard flowers but had a hard time making the embossing powder stick to the chipboard. I used a stamp from Dear Lizzy and a text stamp from K-design.



Inga kommentarer: