måndag 18 februari 2013

Library Drawer

Igår kväll tittade min man på nån film som jag inte ville se så jag passade på att titta på YouTube och då hittade jag en kul tutorial hur man gör en låda som hon kallade för Bibliotekslåda. Så idag gjorde jag en utav chipboard.  I Studio Calico kiten kommer det med chipboard som stöd åt pappren så att de inte viks, och det var ett av dessa jag använde. Jag använde papper från My Minds Eye. Den blev inte perfekt men jag är nöjd ändå, men på köpet hade jag sönder min cirkel punch från Fiskars:( I min satte jag de få ATC korten jag har men man kan ha vad som helst i den och om ni tittar på videon får ni se hur hon använde sin. Jag har kommit på flera saker man kan använda den till, men jag måste fundera vidare lite på dem.

Last night my husband was watching a film that I didn't want so see so I watched YouTube instead and found this really fun videotutorial. She calls it a Library Drawer. I made it out of chipboard that I get in my Studio Calico kits. They use them as supporters for the papers so they don't bend. The patterned papers comes from My Minds Eye. I am going to use mine to hold my ATC cards, but you can have many different things in it.

 One side.
 The back.
 The front.
Another side.

Inga kommentarer: