måndag 18 februari 2013

Veckans skiss, vecka 7

Idag är sista dagen att lämna in sina alster till Veckans skiss, vecka 7. Jag tycker det är en jättefin skiss och ville verkligen skapa något men jag orkade inte göra en LO ikväll så det fick bli ett kort. Jag valde en fotbollsspelare från LOTV för skissen bestod av massor av runda former och fotbollen i sig är ju en rund form. Det gröna pappret underst kommer från Echo Park och de andra är småbitar jag hade i min spillåda.

Today is the last day to enter your project to Veckans skiss, week 7. I really wanted to create something after the beautiful sketch but I was to tired to do a LO so I made a card, I used a soccerplayer from LOTV. The green paper underneath comes from Echo Park.



And this is how the sketch look likes.



3 kommentarer:

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Superläckert kort. Snygg tolkning av skissen. Stämpeln är ju bara såååå söt. Tack för att du hänger med oss den här veckan också!

Marina sa...

Fint Cissi, visst var det en rolig skiss :-9

allram/ Jenni sa...

Vilket härligt kort. Tack för ditt bidrag till VS.