måndag 17 juni 2013

Inköp av möbler

Idag har jag varit på IKEA med min pappa och köpt lite nya möbler till min scrappvrå. Jag ska möblera om lite och behövde fler lådor att förvara allt i ( förstår inte hur det kan föröka sig så på 3 år). Som det är nu är det ett kaos där massor av saker ligger på golvet. Nu ska bara min man sätta ihop de två hurtsarna och sen måste jag ta bort allt från skrivbordet så vi kan flytta det. Visar bilder sen när allt är klart. Jag var helt slut sen när jag kom hem så ikväll blev det rester att äta.

Today my dad and I went to IKEA and bought some new furniture for my scrapspace. Now it is chaos there and I really need more drawers to put things in. Now my husband just have to assemble them. I will show you pictures when it is all done.

Jag köpte bland annat två sådana här för att matcha den stora jag redan har: I bought two of theese to match with the big one I allready have.


http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10192824/

Inga kommentarer: