onsdag 19 juni 2013

Inzpira tävling- mina bidrag

Jag var ju med i tidskriften Inzpiras tävling som hade två delmoment. Jag kan meddela att tävling nu är avslutad och jag hade inte turen att vinna den här gången. Men jag kan ju visa er mina bidrag. I det första delmomentet skulle man göra ett kort på temat Fantazi och man fick bara använda sig av färgerna rosa, turkos och brun. Så här ser mitt kort ut, jag har använt  stämplar från Some Odd Girl. Pappret kommer från Bildmålarna.

A month ago I entered in a Swedish Scrapbook magazine's big challenge. The challenge has now ended and unfortunately I didn't win any of the prices. But I can show you my entries. You had to make two different things . The first thing was to make a card only using the colors pink, turquoise and brown and the theme was Fantasy. I used stamps from Some Odd Girl and a paper from Bildmålarna. I wanted it to look like she was sitting in a fantasy wood.


I den andra deltävlingen skulle man altra nån sak eller upcycling som de kallade det. Det är inte jag så jätteduktig på men jag tycker att den här gamla silverbrickan blev en fin tavla. Jag använde mig av papper från Graphic 45.

The second challenge was all about upcycling, and I turned this old silver tray into this beautiful picture. I used papers from Graphic 45.







2 kommentarer:

NickScrapShack sa...

Hej,
Jag har lagt till adressen nu så att du ska kunna rösta. Hoppas det fungerar!

Kram Helene.

Ps. Gösses vad snygg brickan blev!

Malin/malwa sa...

Brickan/tavlan blev ju kanonläcker!