måndag 19 augusti 2013

Uppdatering/ Update

Etersom det förra inlägget hade en nu efteråt så otäck titel ( Final card- I think) och jag inte bloggat på ett tag tänkte jag berätta för alla att jag den 30 juli fick ett nytt hjärta i Lund. Det var verkligen i grevens tid, men allt gick jättebra med operationen och uppvaknandet och nu är jag tillbaka på sjukhuset i Linköping där jag blir bättre och bättre för varje dag. Jag är helt överlycklig över att ha fått en ny chans till livet och är så tacksam till donatorn och dennes familj. Njut alla av livet för det är en fantastisk gåva som kan tas ifrån en så snabbt.
Jag är verkligen scrappsugen och så snart jag är hemma igen kommer jag nog inte kunna hålla fingrarna borta från mina scrappsaker. Jag har några kort på lager som jag kommer visa er nån dag. Jag gjorde nämligen två stycken den sista dagen innan jag åkte iväg.

Sen vill jag tacka Ulrika för den här fina vinsten som jag vann på hennes Bloggcandy, det värmde och tack till Annelie som ordnade så att den kom fram!


Förhandsgranska

An update on why I haven't bloged for a while. The thing is that I got a new heart on the 30 of July.  Everything went fine and I am still in the hospital but getting better every day. I feel so blessed and thankful that I got this new chance of life and I will always be thankful to the donor and it's family.
I really miss my scrappy things so as soon as I am home I will grab the nearest scissor, paper and ink and get going:) Best therapy there is.

And I send a big Thank you to Ulrika for winning her blogcandy.

1 kommentar:

Camilla sa...

Vi är så glada att allt gått så bra!!
Ska bli härligt att få ses igen!

Förstår att det kliar i fingrarna nu efter att få scrappa
KRAM