fredag 15 november 2013

Julkalender tips

Idag bjuder jag på ett tips. Köpte julkalendrar från Panduro till mina döttrar ( var två stycken i ett paket) som man färglägger själva. Ni kan hitta dem här. Man ska även rita dit bilden under luckan, så jag fick i uppdrag att rita en bild. Men eftersom jag är väldigt dålig på att rita kom jag på att jag kan ju använda mina stämplar så det gjorde jag. Har inte så jättemånga julstämplar men så här blev det.

Bought these advent calendars for my daughters that they had to color themselves. I stamped the images that goes inside with a bunch of different stamps.


 Och här är framsidan som min fyra åriga dotter färglagt. Here is the front side that my four year old colored herself.


1 kommentar:

Camilla sa...

Så fint och smart med stämplarna och vad roligt att få färglägga!

KRAM